úterý 2. února 2016

Pod kůží


Nedávno jsem si uvědomila, že jsem už dlouho nepřečetla žádný psychothriller. Proto jsem se pustila do novinky z nakladatelství Paseka – knihy Pod kůží. Knížka mne upoutala už svou skvělou a zapamatovatelnou obálkou a následně jsem zjistila, že neméně skvělý je i její obsah.


Hlavní hrdinka Gaby je jak z reklamy – je úspěšnou televizní moderátorkou, má skvělou dceru, manžela, peníze, dům na dobré adrese i pomocnici v domácnosti. Její zdánlivě dokonalý život však přetrhne sled neuvěřitelných událostí. Gaby si jde ráno zaběhat a v parku nalezne mrtvou dívku. Po prvotním šoku zavolá policii a myslí si, že tím pro ni případ skončil. Záhy si však uvědomí, že ji policie považuje za hlavní podezřelou. Nález mrtvoly má následně vliv na její pracovní i osobní život. Zlatá klec, ve které Gaby žije, se rozpadá.



Polovinu knihy se mi chtělo rvát si vlasy nad tou nespravedlností, co se Gaby děje. Zaujatý policista, kolegové, kteří jen čekají na příležitost, jak se Gaby zbavit, nespolehlivý manžel. O to větší šok jsem ale zažila na konci! Asi tak na předposlední straně se stane něco, na základě čeho zjistíte, že celý příběh v knize byl poněkud jinak. Autorka si umí se čtenářem skvěle pohrát. Já jen zůstala zírat s otevřenou pusou, dějový zvrat byl prostě dokonale vystavěný.

Přemýšlím, jaká bych zmínila negativa knihy. Ale žádná mne nenapadají. Pod kůží je dokonalý psychothriller od začátku až do konce.



Děkuji nakladatelství Paseka za poskytnutí knihy k recenzi. 


9 komentářů:

  1. Zajímavá kniha. Dík za inspiraci.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. tak jsem si taky uvědomila, že už jsem nic podobného dlouho nečetla, díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ti bude líbit, mám radost, že tě zaujala :)

      Vymazat
  3. Skvělá recenze :) Knížka mě docela zaujala, určitě se po ní podívám :) Mám docela chuť na napínavé čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já mám vždycky takovou radost, když Vás nalákám na knihy

      Vymazat
  4. Letos jsem se rozhodla, že prostě musím zkrouhnout svůj TBR list, který momentálně (dle databaze knih) čítá asi 350 knih. No jo, jenže pokaždé, když se podívám na nějaké tvé video či přečtu recenzi prostě musím přidat další...Jak ti to děláš? Fandím ti, měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Tvůj komentář mi opravdu zpříjemnil den :) Měj se krásně

      Vymazat
  5. Tak táto kniha ma zaujala už v nejakom tvojom videu ;) takže díky za tip. A vůbec by som sa nenahnevala, kebyže je tá recenzia trošku dlhšia.

    OdpovědětVymazat